söndag 31 mars 2013

Snart slut på ledigheten

Tänkte summera den här lediga veckan men inser att d inte blir helt lätt. Jag har nästan hunnit m d jag bestämt jag ska göra. M undantag att bada o fota valpar samt städa Fredriks rum. Fredrik har däremot städat d ganska bra själv så jag ska bara fixa garderoben tänkte jag, bädda rent o lite sånt... I mrg ska jag bada o fota valparna. En ny annons ska ut på Iwan, han behöver ha ett hem!!
I torsdags åkte vi till mina föräldrars stuga i Dalarna tillsammans m Peter o hans son plus en kompis till honom. Fredrik var hemma o valpvakt, Rasmus fick följa med.
Fredag åkte ungdomarna slalom. Blev däremot inte så mkt åka för Rasmus, när vi skulle hyra skidor o pjäxor hade de inga pjäxor större än 41!! Helt sanslöst! Detta drog m sig en tripp för oss två till Sälen som naturligtvis var den närmaste öppna skiduthyrning/försäljning på en långfredag... Drygt m en sån resa o utgift kan jag lova men vad gör man inte för sina små *jag är inte klok, jag vet* 😕
Vi hade en mkt trevlig semester, tyvärr fick inte jag o Peter njuta så mkt av den, vi satt ju bara i bilen nästan hela tiden (mest jag pga Sälen resan). Kan lova att vi åker själva nästa gång. Jag får ju aldrig någon kvalitetstid hemifrån utan barn, allt handlar ju om att serva dem... Sov gott iaf, alltid nåt!
Väl hemma så packade vi ur bilen, jag käkade lite sen bar det iväg till gymmet. Fan vilken abstinens jag haft insåg jag!!
Nu blir det natten, sov gott!!

Inga kommentarer: