söndag 24 mars 2013

Ibl behövs inte så mkt...

Vissa dagar är man inte helt i balans. Idag har varit en sån. Men tro för den skull inte att det har varit en illa dag men av olika orsaker så var det lite jobbigt att åka iväg till jobbet nu i kväll. Och att behöva känna så får mig ur balans, spec. eftersom jag verkligen älskar mitt jobb! Jaja, nu är jag här iaf.
Naturligtvis sov jag som en kratta idag på dan, fick nog knappt ihop två timmars sömn innan jag gav upp och åkte till gymmet o körde en helt grym kardio-träning. Efteråt insåg jag att det var hur länge sen som helst sen sist jag gjorde ett sånt pass, fan vad jag saknar det!! Fr.o.m. nu blir det minst ett kardio-pass i veckan! Så det så!
Just nu längtar jag bara till våren, ljuset har redan kommit men d är fortfarande väldigt mkt grus kvar på vägarna o elljusspåret är d skidspår i...hårda och hala så skidåkning är inte riktigt att tänka på. Men vill komma igång m löpningen och cyklingen. Jag måste springa m Mani minst en gång/vecka, och helst ytterligare en gång med cykel. Valparna ska börja tränas iom den här veckan oxå... Kolla http://svartisenskennel.blogspot.com där jag kommer uppdatera med hundarnas träning och utveckling.
Peter och jag har startat en träningsblogg där jag bara kommer blogga om träning och mat, är du nyfiken så kontakta mig för adressen...


Inga kommentarer: