fredag 1 mars 2013

Lugn o ro

Har haft en lugn dag idag. Vaknade rätt ok tid och låg o drog mig säkert en timme innan jag masade mig upp.
Gjorde ett ryck m städningen och idag var d tvättstugan som fick sig en välbehövlig omgång.
Sen blev det äntligen gymmet! Har inte styrketränat på minst 9 dgr så jag kan liva det var efterlängtat!! Var lite ofokuserad idag men körde ändå igenom överkroppen lite lagom. Inga rekord men skön start. Blev snabbt sliten eftersom jag inte riktigt kommit igång med maten efter vasan men nöjd ändå. Efteråt gick jag och Annika på en långpromenad m Mani. Mycket trevligt och det var ju sååå länge sen, mycket att prata om och bli uppdaterad i.
Nu har jag ätit en hemmagjord hamburgare o snart blir d sängen igen. Ska verkligen njuta av min lediga helg!!

Inga kommentarer: