tisdag 26 mars 2013

Semester!!

Jag har semester!! O guud så jag har längtat!! Har jobbat väldigt mkt sista tiden, d har varit fullt upp hemma m födelsedag, träning, hundar o allt som har m barnen att göra... Nu har jag tänkt ta igen lite som jag försummat innan vi ska åka några dagar till stugan. Idag är d inplanerat m tvätt, städ, löpning, bad+borstning och fotografering av valpar, styrketräning o ett födelsedagsfirande i kväll. I morgon tänkte jag hinna röja ur barnens rum, de har fått för sig att deras rum är likställda med soptippen... Sååå jäkla äckliga. Ska samtidigt rensa ur deras garderober, de har hur mkt kläder som helst som de inte vill eller kan använda. Passar bra att jag vaknat alldeles för tidigt så jag kommer igång.
Nu sätter jag igång, alla som vill hjälpa till är välkomna! *hahahaha*
(Stackars unge som fortfarande sover *asg*)

Inga kommentarer: