fredag 1 mars 2013

Bodypump

Rätt fräsch fortfarande trots det nu gått två dagar efter Halvvasan och d är ju nu träningsvärken ska sätta in ordentligt. Den uteblev helt till min förtjusning!!
I morse när jag gick hem från jobbet hade jag rejäla känningar av ljumskarna men när jag vaknade i eftermiddag så kände jag bara ytterst lite av den.
Idag var det lite segt att komma igång men som igår så känns allt sååå bra! Jag känner mig lugn, tillfreds med livet och framförallt stabil. Inser mer och mer vad min träning betyder för mig och vad jag utvecklats personligen. Min självkänsla har ökat enormt i takt med att jag inser att jag faktiskt klarar mina mål och så mycket mer!
Idag var det bodypump på schemat och jag var pigg och fräsch. La på samma vikter som förra gången men idag så nådde jag mjölksyrenivån snabbare än förra veckan... Tja någon reaktion på tisdagens ansträngning är jag väl tvungen att ha. Surt men bara att ta nya tag nästa vecka! Fick en riktigt rejäl genomkörning idag iaf och var grymt trött efteråt så jag är nöjd ändå.
Helgen ska jag ta lite soft, blir nog någon powerwalk och några styrkepass tänkte jag...

Inga kommentarer: