onsdag 20 mars 2013

På ren jävulskap!!

Hahahaha jag fick en släng av fan i mig på gymmet förut...ibl blir d bara så! Fast guud så kul d är!!
Ska berätta vad d handlar om... Var på gymmet idag o körde bröst, tänkte skulle göra en benövning oxå. Eftersom jag körde bakåt/uppåt-spark igår blev d benpress idag. Första seten gjorde lite ont efter förra veckans monster-benpass men när jag väl kom igång så var det lugnt. Började m uppvärmning på 45kg, 95kg och eftersom jag var muskelöm så tänkte jag köra seten på 145 kg. När jag hade kört två set, tio reps, m 145kg så inser jag att jag kan så mkt mer. Frågan är hur mkt jag tror jag orkar?! I måndags kom Linda o retades m mig om att hon hade kört 165kg, 3set m 10 reps på söndagen så det ville jag iaf känna att jag klarar...la på 20 kg till så jag hade 165kg på, kör tre set m 10 reps o inser att jag faktiskt kan mer!! O naturligtvis så får inte Linda bräcka mig!! Sagt o gjort, på m 10 kg till, 175kg, pressa mig till 4 set, 10 reps!! Så jäkla super!! Gottade mig rätt rejält o naturligtvis fick Linda en bild på maskin o hur många set/reps jag hade gjort!! *retas* Så alla ni som ska på bodypumpen i mrg, var lugn att d blir massa ben för nu kommer troligast Linda retas tillbaka!!
Ska verkligen ge mitt max i morgon, ska bli helt underbart!! Igen!!
*guuud så jag älskar att träna (och retas/tävla)*



Inga kommentarer: