torsdag 14 mars 2013

Massiv träningsvärk på g!!

Segt nu, sitter på jobbet o känner hur träningsvärken börjat smyga sig på långsamt men smärtsamt.
Körde ett riktigt rejält grymt benpass igår med flera personbästa. Inser att jag har enormt svårt att ta mig ur bekvämlighetszonen och fixerar mig vid konstiga saker tex vilken typ av vikt jag har, inte hur mycket det väger. Har hellre små och många vikter än få större, för de det ser "lättare" ut...
Kan lova att jag kommer vara slita illa på kvällens bodypump-träning, för att inte tala om när jag ska springa intervaller med Kicki i mrg...*suck*
Ikväll får jag sånt där trevligt sällskap igen, Adam ska med! D är inte illa att han inte blev skrämd förra veckan utan vill hänga på igen! Kanske får jag med honom på ett styrkepass till framöver!
Nej, dags att ladda!! Hörs!!




Inga kommentarer: