måndag 4 mars 2013

Mycket trevlig helg...

Jag har haft en mycket trevlig helg trots att inte startade så bra.
Tränade fredagskväll och avslutade m en powerwalk tillsammans m Annika. Detta tog troligtvis på min sista energireserv för jag var allt annat än på gott humör när jag kom hem o var inte bättre när jag vaknade. Kom inte igång förrän en bit in på förmiddagen men fick gjort en hel del städning så det kändes riktigt bra och när jag väl kom iväg till Peter så kändes allt sååå mkt bättre.
Vi hade bestämt att vi skulle köra ett pass på gymmet ihop men det slutade m att jag och Adam gjorde det istället. Efteråt så tog vi en liten promenad m Mani samt handlade kvällsmaten. Kan lova sonen har ärvt pappas aptit på snacks :-D
Vi kolla de lite på film o Adam var den som somnade först, jag somnade naturligtvis sist som vanligt!
Söndagen fick jag absolut inget gjort förutom en promenad m Mani o dammsuga hos Peter (grusig hund=skitiga golv). Hade tänkt träna men var helt fullständigt slut, åkte hem o somnade kl 21!!
Den här veckan blir en riktigt intensiv vecka m 6!! jobbnätter... *suck*
Nä bäst att sätta igång för annars hinner jag inget, tiden rinner iväg!

Inga kommentarer: