fredag 8 mars 2013

Inte guld i mun

Har bestämt med Linda att vi ska simma nu på morgonen och har varit orolig att jag inte ska vakna i tid så därför har jag vaknat massor av gånger under natten, helt övertygad att jag försovit mig, Blä!!
Igår var jag på bodypump och fick sällskap av Adam. Sååå kul!! Han var hur duktig som helst! Klarade övningarna hur bra som helst men guuud så trött han var på slutet. Jag vet en liten herre som vaknar idag och kommer känna du överkörd av en långtradare! 😝Men till min förvåning så vill han hänga på igen, lördag gymmet sen måndag och torsdag med Träningsverkstan! Duktig!! Jag blir sååå glad att han vill hänga på. Och han kommer göra såna snabba förändringar att jag kommer bli grön av avund, tanten kommer få slita 4-5 ggr mer för att nå hälften av hans resultat!
Nä nu frukost sen simhallen o avsluta med solning! Livskvalité!!
Ska försöka få till ett blogginlägg om min plan, och hur jag ska nå mitt mål, lite senare idag eller natt!
Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: