tisdag 2 april 2013

Livet springer på snabbare än jag hinner med...

Ibl känns d som livet rusar på i allt högre fart och jag har svårt att hinna med. Det är så mkt som jag vill göra, varken tid eller pengar räcker till. Numera är d sällan jag känner att min energi tryter, på nåt vis har jag alltid lite mer ork och det enda som stoppar orken är att jag faktiskt måste sova ibl. För ett år sen så prioriterade jag inte alls sömn men idag är jag noga med att sova så bra jag kan och det gör faktiskt underverk!
Idag prioriterar jag mig själv på ett helt annat vis än jag gjort under hela mitt liv. Och det ska jag fortsätta med, jag är oxå viktig, mår inte jag bra så mår ingen i min omgivning. Detsamma gäller min träning, jag mår enormt bra när jag tränar, väntar bara på att de ska bli bättre väder ute o mindre halt så löpningen ska komma igång på allvar. MEN, den här veckan ska jag ut och cykla...för...*håll i er nu*... Peter ska cykla cykelvasan 45km!! Gissa om jag blev nästan mållös när han berättade d! Så nu ska vi ut o cykla i skogen(vi börjar på landsväg tills d är snö-/isfritt i skogen), kan knappt vänta!!
Idag blev jag väckt tidigt efter jag jobbat i natt, ska dra mig lite i sängen innan jag sätter igång m mina sysslor (träning, matlagning, städning o tvätt) innan jobb igen.

Inga kommentarer: