måndag 22 april 2013

Äntligen lite ledig igen!

Äntligen lite ledig och som vanligt ska jag försöka klämma in en hel månads göromål på två dagar. Har så mkt jag vill hinna med innan jag börjar jobba igen...
Men idag ska jag inte göra mer än absolut nödvändigt! Ska sega mig i det längsta, bara njuta av ingenting. Blir lite film, äta nåt sen träning i kväll.
I morgon ska jag rensa ihop allt skräp jag har i trädgården och åka iväg för att slänga det. Ska ta lite nya bilder på valpen som jag fått tillbaka så man ser hur fin han faktiskt är. Sen måste jag verkligen städa inomhus!! Verkar som d inte spelar någon roll alls hur mkt jag städar för så fort jag vänder ryggen till så ser d ut som ett bombnedslag!! Jaja, det är väl så d är.
Få se hur långt jag kommer m mina planer, den här gången känns de ganska realistiska... Ska klämma in en eller två cykelturer oxå, måste komma igång och cykla!!
Men nu, sega mig i massor ❤❤

Inga kommentarer: