måndag 8 april 2013

Planen sprack direkt!

Vaknade typ 2 timmar försent, är dessutom seg som bara den, så min plan att hinna en massa idag har spruckit m råge!
Sitter nu vid köksbordet m en PWO, laddar för ett pass m Träningsverkstan o sen efterföljande gympass. Är en timme kvar men just nu känns d som om jag ska iväg om fem min, som d var två min sen jag vaknade (vaknade kl 16.30). Tog mig en hel timme innan jag ens kom ur sängen!! Såna här dagar är sega... Tur att jag är ledig två nätter så jag måste inte passa en massa tider (förutom träningstiderna) utan kan härja både natt o dag om jag vill. Så just nu blir d träning först sen tänker jag nog jobba rätt hårt på min tvätt som bara blir mer o mer... Får jag den gjord så är d en stor lättnad. Kanske orkar jag ett röj i Fredriks rum oxå, få se. I mrg tänker jag vara mer strikt o göra en lista m sånt jag bara måste hinna med!
Nu ska jag sega mig lite till innan jag måste byta om, syns!!

Inga kommentarer: