söndag 7 april 2013

Allt börjar falla på plats, tror jag...

Ibl får man känslan av att saker bara faller på plats. Den ena saken efter den andra blir bara rätt och saker känns bra. Jag blir glad när det är så.
Ofta har man känslan av att man oroar sig en massa, man går med en ständig oro inombords o man kan till slut inte härröra den till en specifik sak eller händelse. Men på nåt vis så börjar man ta tag i småsaker som man skjutit upp och helt plötsligt visar det sig att dessa småsaker inte var småsaker utan har/hade stor betydelse för att sätta igång en kedja av händelser som gör livet enklare, bättre och mindre ångestfyllt. Jag har fått insikt i vad jag behöver ta tag i, fått fullständigt nog i vissa saker och bestämt mig för nu är det nog! Jag ska helt ändra min inställning och beteende för allas skull. Det känns väldigt bra för det är det här jag vill och har velat länge men inte funnit kraften och haft stödet att genomföra. Men nu har jag båda delarna!!
Har sålt sista valpen, är oxå en enorm lättnad och det kommer absolut underlätta för vardagen.
Jag har bestämt mig för att bli mer organiserad, känner att jag många gånger är lat, segar mig och eg hinner jag sååå mkt mer än det jag gör idag! Kommer få ta det lite stegvis så det blir en beständig förändring.
Åsså har solen kommit!! Det är helt underbart när det är ljust ute, jag blir så glad o lycklig!! Nu ska bara all is försvinna så jag kan springa o cykla igen. *längtar*



Inga kommentarer: