fredag 19 april 2013

Vilken dag!!

Vaknade försent, eller iaf senare än jag hade tänkt mig... Kom iväg för att hämta pappas kärra och sen skynda hem för att röja i garaget! Har laddat nästan en vecka för det här o nu äntligen fick jag till det! Körde ju skräpet på altan till tippen i måndags så nu var jag liksom tvungen ta mitt dåliga samvete sedan 3 år tillbaka. Jag har knappt varit inne i garaget sen Mats flyttade, han tog bara några av sina målarverktyg o lämnade allt annat... Kan lova d var mycket att röja bort!
Ungarna har dessutom varit inne i garaget o grejat så d var en enorm oreda där inne, jag är oxå en stor bov i dramat då jag bara ställt ut massa saker till "senare"... Men nu så! Säljer allt som jag inte ska ha o som inte är skräp, bilder nedan, allt annat är bara skit. Jag sparar sånt som jag känner att jag har nytta av, som jag vet vad d är.
Har alltså härjat hela dagen, fick ställa klockan för att inte missa när tippen stängde. Fortsatte röja efteråt och var sååå nöjd m resultatet. Kom plötsligt på att jag var tvungen kolla tiden då jag inte fick missa träningen, 18.15 VAD?! Hur kunde tiden gå så fort?! Skit oxå! Stress, in m allt som inte skulle slängas, be Rasmus hjälpa till, byta om sen iväg på bodypump.
Jag har rätt mkt kvar att göra, ska fortsätta lite i mrg så jag kan få det någorlunda iaf! Massor av sortering...upphängning osv
Men nu sova! Så jag orkar i mrg oxå...













Inga kommentarer: