tisdag 30 april 2013

Vägrar!!

Känner mig lite småkrasslig, allmänt lite så där på g att bli sjuk men ändå inte riktigt. Så det ska jag mota m alla medel!!
Har haft en underbar helg i stugan m Peter och hans föräldrar. Vi har kollat på Adam när han spelade innebandycup, ätit gott o bara njutit. D blev rätt mkt åkning fram o tillbaka mellan stugan o Mora men vi hade d riktigt trevligt trots allt. Kan lova jag sovit gott! Mani var med o njöt för fulla muggar eftersom han får gå lös på tomten. Det är verkligen så gudomligt skönt att bara kunna släppa ut honom och han kan strosa lite som han vill. Yvonne blev lite krasslig på lördagen, jag hoppas det inte blev värre än så.
På lördagskvällen grillade vi, det blev rätt kallt ute så vi åt inomhus. Guuud så jag saknat grillat! Det kommer bli ett stående inslag minst en ggn/vecka framöver.
Idag har jag varit på planeringsdag m jobbet. Inte d roligaste som finns direkt...spec inte eftersom det varade till kl 16 o jag inte fick kompensationsledigt efterföljande natt. Det var m andra ord bara att bita ihop! När jag vaknade i morse så blev jag ännu mer varse än tidigare att jag troligen har en förkylning på gång. Var helt tjock i halsen, ont, huvudvärk o snorig plus allmän sjukdomskänsla. Att då sitta på möte hela dagen var inte d ultimata. Jag insåg vid två att d var bättre om jag åkte hem o sov så jag orkade jobba ist för att stå ut på mötet för att sen tvingas sjukskriva mig på natten...
Så nu sitter jag här, inte sjuk men inte direkt välmående heller... Hem o sova i mrg bitti gör nog susen!



Inga kommentarer: