onsdag 17 april 2013

Jag är bra!

Jag är bra, jag duger som jag är, det finns ingen som mig, eg spelar det ingen roll hur jag ser ut för det finns alltid någon som tycker jag är fin men oxå någon som inte tycker det så varför stressa upp sig för någon man inte kan göra nåt åt? Man kan inte vara alla tillags, man ska vara sig själv och om jag mår bra så mår min omgivning bra. Jag gör sällan nåt illa mot någon, jag försöker vara snäll och vänlig, hjälpsam för att jag mår bra av det och för att det är jag! Jag förtjänar inte att bli illa behandlad, kallad elaka saker eller utnyttjad. Om du väljer göra så mot mig väljer du att inte finnas i mitt liv.
Väljer du att behandla mig vänligt, värdigt och respektfullt så har du en vän för livet!
Jag älskar leva, jag älskar människorna i min omgivning, jag älskar mig själv!

Inga kommentarer: