onsdag 24 april 2013

Bra dag!

Hann inte med allt jag tänkt mig men fick gjort en hel del ändå.
Linda hörde av sig på morgonen om vi skulle träna så jag skyndade mig att göra i ordning så jag kunde träna o sen göra resten.
Efter träningen stack jag iväg till skroten o lämnade mina kassa sommardäck, fick pris på nya som jag ska hämta på fredag. O vilket pris sen! Ja det kan jag inte klaga pådrivet, 650kr/däck!
Åkte hem o slängde på så mkt skräp som gick på kärran, sen iväg till tippen. Guud så lång tid d tar att sortera o få av allt. Men så skönt d är att få ordning på hemmet! Nu är garaget i ordning, skräpet i trädgården undan o bara lite mer kvar att fixa. Ute är d bara kratta o rensa i rabatter kvar sen är tom ordning ute! Fan, jag har nog aldrig haft så fint omkring mig någonsin. O ganska i fas är jag ändå. Ska behöver däremot få ordning inne men det kommer väl så småningom....
I mrg bitti ska jag bara slänga det sista skräpet o så ska jag ge pappa däcken som ev hans däckhandlare var intresserad av lm-fälgarna på. De resterande däcken ska jag slänga, de är nog alldeles för gamla för att använda.
Så nu bokar jag måndagen åt att kratta samt rensa rabatter, kommer njuta enormt när allt är klart ute!!

Inga kommentarer: