onsdag 24 april 2013

Dags att rycka upp sig!

Igår hade jag en illa dag, sover som en kratta just nu, sov bara kanske en knapp timma på natten pga återkommande mardröm som jag inte kan relatera till alls. Försökte sova en stund på dagen vilket resulterade till att jag låg i sängen o kollade på film i 5 timmar varav jag sov knappt en. Slösade bort en hel dag på ingenting vilket inte gjorde saken bättre alls. Kom iaf iväg och tränade på kvällen.
Idag får jag lida för allt jag INTE gjorde igår. Jag ska slänga skräpet Peter samlade ihop i söndags plus sånt som ligger i trädgården som jag vet ska slängas (o det är en hel del kan jag lova), ska fixa sommardäck (jämt lite på tiden då!!), ut och springa m Mani (som är alldeles för försummad just nu), snabbstäda inne och förhoppningsvis sova ngn timme innan d är dags för jobb igen! Ska ta en kopp te till innan d är dags ta tag i dagen, ingen tid att försitta här!
Cya!!

Inga kommentarer: