torsdag 30 maj 2013

Halvvättern närmar sig

Halvvättern närmar sig med stormsteg och jag är sååå nervös i vanlig ordning. Känns lite som att jag ägnar stor tid åt att ignorera att det närmar sig och helt plötsligt är det för dags och jag är hel otränad! Hinner med tre träningspass till åtminstone och sen är det dags att ladda m rätt mat dagarna innan. Cykeln ska servas och jag måste se till att jag har reservdelar, xtra slang/däck, pump, snacks (eller likn) packat i sadelväskan. Och att jag har kläder, inser att jag måste fixa nya handskar oxå... Nya 3/4 byxor har jag löst sen får mina kortbyxor duga (har inte provat dem än i år) och likaså kort- o långtröjan, regn-vindjackan... Nåt jag glömt? Ja det är ju klart jag har men kommer inte på det just nu. Hoppas det dyker upp innan det är dags för start/avfärd. 
*puh*
Har senaste dagarna haft sån myrkryp i benen att det stört min nattsömn rejält, ska prova sova m stödstrumpor få se om det hjälper annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Trött som fan är jag iaf. 
Nä dags att ta tag i dagen, få se om jag kan få lite gjort...

Inga kommentarer: