torsdag 29 december 2011

Mellandagstorsdag!

Hade såna planer inför idag... Det sket sig iom att jag var vaken till 5 i natt o inte vaknade förrän kl 13.30. Tog mig en långpromenad med hundarna, sen iväg till vårdcentralen för att få mitt sista järndropp sen hem och ligger nu o läser en bok o lyssnar på ungdomarna som sitter i köket o vardagsrummet och spelar dator.
Väntar på att Rasmus ska komma hem och sen laga kvällsmat. Hade tänkt att regla upp för en vägg emellan tvättstugan men det får nog vänta tills efter nyår, måste nog handla lite grejer för att stänga av vatten, ta bort duschkabin o en diskho. En kompis skulle ge mig lite tips men när han behagar titta förbi vet man aldrig, han lovar mycket o håller väldigt lite... Han frågade tex i slutet av oktober om vi skulle träffas o gå ut m hundarna. Sen tog det två månader innan han hörde av sig igen  vi skulle ha gått i tisdags men han fick nog förhinder, jag hörde inget mer iaf. Få se om han hör av sig något framöver...
Idag har jag en så grym träningsvärk i svank, rumpa, höfter o baksida lår samt överarmar. Skönt när man känner att träningen ger något,tänk om man kunde bli snygg med?! Äsch, det skulle nog inte lös något iaf. Nä nu ska jag gräva ner mig i min bok igen...

Inga kommentarer: