fredag 2 december 2011

Aaarrggg!!!!

Vissa dagar vill man bara slita sitt hår! När man tror att allt är bra och lugnt så blir man sååå varse att man är ensamstående mamma till tonåringar! Tur i oturen är att de strular bara en i taget, skulle de samordna sig o hitta på skit samtidigt skulle jag nog få en hjärtinfarkt. Idag var det Rasmus tur att få värsta utbrottet, i tre timmar skriker han och berättar för mig hur vidrig jag är. Det är sååå tacksamt att vara tonårsförälder. Till råga på allt så har han en massa krav oxå. Han ska ha, han ska få och jag bryr mig bara om Fredrik enligt Rasmus. Det finns nog ingen som har så höga krav och är så krävande som Rasmus. Jag sliter och jobbar för mina barn och Rasmus är definitivt den som får mest men som är mest missnöjd och känner sig felfördelad...
Jag älskar mitt liv *not*

Inga kommentarer: