torsdag 22 december 2011

Inte min dag...

Igår var verkligen inte min dag. Mådde inte ok till en början o fick inte alls gjort d jag tänkt mig. Dock blev d lite iaf, vårdcentralen för ytterligare en järn-dos, skogen m hundarna i 1,5 timme, veterinären o hd-röntgade Tyke, hem o sova lite, laga mat o sen stressa iväg till jobbet. Väl på jobbet så möts jag av en arbetskollega sim är allt annat än trevlig, hon trivs inte på jobbet o det fick jag sota för i natt. O sen är d ju så att jag är tonårsförälder...så Rasmus fick ett utbrott på mig för jag ville han skulle hjälpa mig att få ordning hemma. Hans utbrott varade nästan 2 timmar, ja man måste ju säga att han är uthållig...men jag mådde ju inte bättre av allt det här. Nu har jag kommit hem, skickat Fredrik till skolan, Rasmus har redan startat lovet, o h ska försöka slappna av o sova så jag kan vakna till en ny dag som bara inte kan bli värre än den som varit.
Ha det gott, stressa lugnt!

Inga kommentarer: