söndag 18 december 2011

En kul ide för sommaren 2012!!

I natt fick jag värsta iden! Jag blev bara sååå sugen på att sticka på cykelsemester på Gotland! Vore helt underbart bara man lyckas pricka in så man slipper en massa regne men det skulle allt gå det med. Helt underbart o bara vara ute en vecka eller iaf några dagar, sova i tält, laga mat på stormkök, bara njuta av livet... Största problemet är nog att få med lite vänner, för själv vill jag ju inte alls sticka, är ju så mkt roligare om man har lite sällskap. Sen måste jag ju ha hundvakt med men det får lösa sig på något vis.... Hm, har nog ett uppslag på någon som kan tänka sig hänga på...ska nog kolla detta lite bättre tror jag ;)

Natten i natt har verkligen varit annorlunda, har nog inte skrattat så mkt på väldigt länge, guuud så skönt det känns och skratta, massa goda endorfiner som rusar genom kroppen och man blir så pigg och glad. Kan tillägga att jag har lika galna barn som jag är själv, plus att dessa har kompisar som är utöver det vanliga. Fan vad nöjd jag är med livet just nu. Bara jag får ordning på mitt blodvärde så är allt perfekt, kan inte önska mig bättre. Visst vore det trevligt att få dela på allt med någon men numera har jag kommit till insikt att jag faktiskt absolut klarar mig alldeles utmärkt ensam. Jag har ju så underbara barn!!

I eftermiddag ska jag nog hälsa på världens bästa kompis som kommit hit med sin alldeles underbara bebis. Hoppas jag bara somnar snabbt så jag är pigg i em/kväll och hinner göra allt jag tänkt mig!
Puss och kram

Inga kommentarer: