lördag 10 december 2011

En härlig kväll ute...

Igår var det julbord med jobbet. Hade en fantastisk kväll med arbetskamraterna och träffade även gamla vänner från förr och insåg att jag verkligen gillar att dansa. Trodde jag inte ;) men så är fallet! Trodde jag dumpade skjutsen hem men han var så gullig och väntade på mig. Pratade men en såå gullig och trevlig ordningsvakt. Hade var även väktare och hade schäfer. Jag berättade om mina planer att skaffa schäfer och han trodde verkligen att jag inte visste något om hundar så jag fick chansen att briljera lite :p inte för att jag jan så mkt men jag vet vad jag vill ha och vad som är viktigt att kolla på. Fick bara hans förnamn så tyvärr lär jag väl inte se honom nåt mer...lite synd faktiskt för han var söt som sagt:(( Jaja, livet går vidare ändå. Hade en så bra kväll igår att jag faktiskt är rätt sugen att gå ut idag med men någon måtta får det allt vara. Blir fler helger och fler utekvällar innan jag blir pensionär ;)
Nu ska jag hämta Rasmus på tingvalla isstadion och sen blir det pizza och film, precis som det ska vara dagen efter!!
Ha det skönast, puss!!

Inga kommentarer: