måndag 5 december 2011

Vissa dagar...

Idag är ännu en sån där dag... Det är ofta det känns som jag lever i ett tittskåp där alla omkring mig kan följa mitt liv o se allt jag gör medan jag är helt utestängd resten av världen... Jag gör mina grejer, lever mitt liv pliktskyldigt men ofta saknar jag någon att prata med och delge min glädje, sorg, ilska eller lycka med. Mina vänner är helt underbara men de har ju fullt upp med sina liv och ofta känns det som jag stör... Idag är en dålig dag, jag är nedstämd och ledsen, saknar så mkt i mitt liv. Barnen vill inte göra samma saker som mig och jag måste ju låta dem leva sina liv oxå. De ska inte behöva vara sällskap åt sin gamla mamma. Den senaste halvåret har jag mer och mer känt att jag kommer att få leva mitt liv ensam, barnen kommer lämna mig inom några år och då kommer jag bli verkligen ensam... För nästan två månader sen hade jag träffat någon som det kändes sååå bra ihop med men när han sa att han inte kände något för mig så kändes det verkligen som jag föll i ett djupt hål. Blev så sårad och ledsen fast det tog ett tag innan jag tillät mig erkänna att så var fallet. Mitt liv idag går ut på 3 saker, jobba, vara hemma och träna mig själv och hundarna. Träffar aldrig folk annat än mina träningskamrater och arbetskamrater. Alla har fullt upp med sitt och jag vet inte hur och vad jag ska göra själv....
Nej nu får jag ha klagat klart för idag. Dags att jobba lite istället. I morgon känns säkert allt så mycket bättre än idag.
Kram från mig (en mindre bra dag... :/

Inga kommentarer: