onsdag 24 september 2008

Äntligen över!!!!

Jag kan inte säga annat än: Äntligen över!!!
Praktiken i Torsby är över och jag är godkänd, det känns väldigt bra... Det är inget fel på Torsby men utan barnen och hundarna så led jag varje minut där uppe. Det fanns inget att göra, bara jobba (utan lön så klart) och för mig som vet att hundarna sitter hemma utan någon aktivering, all städning som väntar och tvättberget som växer, ja då är det svårt att se det nödvändiga i en praktik såpass långt hemifrån och "lära sig" ett arbete som man utfört under ett helt år.
Ja nu är det över i alla fall.

Till helgen har jag blivit övertalad om att åka på hundträff. En träff som, enligt en del, är det roligaste som finns. Just det är ju lite svårt att förstå, jag har ju varit på grönlandshundklubbens träffar.... Men det ska bli så roligt, vi (jag och Ronja) ska sova hos Ulrika och ha det trevligt där, det blir nog något glas vin*he, he* Det ska bli skönt att komma iväg med bestarna efter de senaste veckorna faktiskt. Och det ska bli roligt att inviga Ronja i polarhundfolkets fantastiska värld. Men mina tikar löper så det kommer bli ett intressant försök att köra hund
Vi får se, kanske kommer jag hem med en tik parad, inte kul! Nej jag får nog passa så det ite blir något för det vill jag verkligen inte!

Kram på ett tag

1 kommentar:

Anonym sa...

ja va vi ska ha trevligt!!! :-D go mat i matsäcken, trevligt folk, köra hund o sen på kvällen prata hund o bara myyysa (förutom att ja måste ta hand om vapplarna förståss..) Ska bli nice! även jag e totalt stenslut, så nu väntar sängen! syns i helgen!!!!