lördag 20 september 2008

Hundkul!!

Idag har jag varit o hälsat på i Molkom... Det var bara Christina som var hemma, Håkan var o planerade ett av sina "projekt"*ler*, och vi hade en "tjej"-eftermiddag. Ja, vi är ju båda tjejer och inga andra där?! Nej vi hade det väldigt trevligt o grejade lite, de har ju flyttat o det tar ju ett tag o komma i ordning... Håkan kom hem mot kvällen o drog med mig ut på en tur med hundarna. Jag körde 4-spann med grönisarna, 8 km blev det... Inte helt genomtänkt kanske. Dessutom upptäckte jag efter en stund att båda tikarna löpte... Som bäddat för strul, men de lyssnade väldigt bra och det var inte ens nära att jag inte hade kontroll på dem. Vi hade en hel del trassel men de försökte inte dra iväg innan jag sa att det gick så jag är väldigt nöjd med dem. Någongång ska man vara det med. Precis när jag kom fram till bilen blev det mörkt så lite flyt med det med.
Just nu funderar jag på om det ska bli en tur till Dalarna nästa helg eller om jag ska skita i det. Det vore ju så roligt men jag är ju lite sliten oxå... Ja vi får se. Åker jag kanske Ronja o Alva hänger med, vem vet hur det blir, det är ju hela 5 dagar dit.
Ha det gott så länge!!

Inga kommentarer: