torsdag 27 juni 2013

Energitjuvar

Vissa händelser i en liv och vissa personer är bara såna energitjuvar. Man ska i möjligaste mån hålla sig så långt borta det går från dessa men i vissa fall går det bara inte. 
Som idag, ett möte som eg inte alls är krävande på nåt vis, tar inte lång tid men pga en persons närvarande så sög det enorm energi av mig redan dagen innan. Samma dag så kunde jag nästa n inte göra något alls för jag tog mig knappt upp från stolen. Allt jag försökte ta mig för innebar enorm ansträngning. Och mötet blev precis som mitt intellektuella jag sa att det skulle bli, mitt känslomässiga hade redan slagit på värsta alerten o vägrade stänga av...var bara att vänta ut o överbevisa att intellektet vann, igen!!
Sliten, trött och glad att d är över försöker jag samla kraft för en träning och ladda för jobbhelg m början av i morgon...
Steg för steg tar jag kommandot över mitt liv, min ångest och mina 

Inga kommentarer: