måndag 3 juni 2013

Måste få delge en lite kul grej!

Söndag, jag kommer hem o är riktigt trött. Plockar undan lite för jag orkar verkligen inte med när det är så rörigt som det varit sista dagarna.  
Lägger mig o sover, Peter ska komma o låna en sak av mig under dagen o dessutom lovat köpa några säckar plantjord åt mig. 
Han missuppfattade mig o trodde han skulle köpa en-liters blomjord men kunde inte hitta det. Åker hem till mig, väcker mig som vi bestämt, och berättar för mig att det inte fanns den blomjorden jag ville ha? Det tog en stund innan jag ens förstod vad han sa, konstaterade att det inte var så mkt att göra åt, vänder mig om o somnar om...med Peter sittandes på sängkanten! Hahaha, han måste ju trott jag var helt knäpp! Hur många skulle bara somna om när de har besök?!
Peter väcker mig igen..."-Va? Somnar du? Du ska ju gå upp nu ju!" (Kanske ska tillägga att jag oftast är så lättväckt att jag vaknar av att hundarna lyfter på huvudet)
Då inser jag vad han berättade lite tidigare, en-liters blomjord?! Hahaha, nä jag skulle ha stora säckar m plantjord! Inte konstigt han inte hittade det!
Jaja, jag är vara för knäpp helt enkelt! Tror jag var aningens trött kan jag lova!
Igår tog d rätt lång tid för mig att vakna till, oftast behöver jag en halvtimme men d tog 1,5 timme innan jag kunde tänka. Tror Peter var lite konfunderad, inte ofta jag är så där seg. Han sa att han inte sett mig så sirap tidigare...
Men sen blev d gymmet m Adam o en helt underbar cykeltur!!
I morgon (idag) ska jag göra massa kul!
(På tisdag börjar Peter o Zakk valpkurs, säg inte att jag skvallr
at!)

Inga kommentarer: