onsdag 26 juni 2013

Ja jag tyckte det är dags för en omstart...

Året har hittills varit riktigt bra och jag har verkligen jobbat med mig själv på många sätt. Mina "dåliga" dagar idag är bättre än mina "bästa" dagar som de var för ett år sen. Men en del saker har jag oxå tappat helt trots att jag vet att jag mår riktigt bra av dem. 
Så jag har funderat lite och bestämde mig att ta upp lite av dessa. Som tex sluta äta socker, jag tänkte försöka cykla till jobbet några gånger i veckan, jag ska vara noggrannare med vad jag faktiskt äter-väl balanserat och nyttigt. Dessutom måste jag nog börja springa lite, lidingöloppet kommer närmare fortare än jag eg vill förstå. Dessutom har hemmet helt legat på is hittills i år...oacceptabelt!
Jag har massor som jag måste ta igen och min semester vill jag verkligen ha ledigt på! Det är mindre än 3 veckor kvar nu...
Så med början av måndag så startade allt, inget socker (viktigast) samt mer ordning och struktur på hela min tillvaro. Sockret verkar inte vara något större problem hittills, värre med det andra för det händer saker i mitt liv som jag måste ta itu med innan jag kan göra allt annat. 
Men allt ska gå, det gäller att fokusera så blir det inga problem, kommer jag bara igång så är det snabbt gjort!
Återkommer med lite uppdateringar framöver...

Inga kommentarer: