fredag 7 juni 2013

Min glädje är ...

För alla som känner Peter så kan jag lova att följande som jag ska berätta kommer komma som en chock...
Han ringde mig i eftermiddags och berättade att han var rastlös!! Peter RASTLÖS?! Jag höll på att förlora talförmågan... Men det gjorde jag ju inte. Snabbt föreslog jag en promenad m Zakk, han skulle ju ändå ut o träna honom även om det var planerat senare. 
Båda var mycket nöjda efter promenaden!
Jag däremot var helt energilös, skulle ha cyklat en tur men det var inte ens att tänka på... Träna m Adam, mat, dusch sen jobb. 
Nu ska jag snart få åka hem. Ska åka till Colorama m Linda nu på morgonen, kanske hittar jag nåt snyggt! Drömmen vore m nya tapeter till kök, vardagsrum och mitt sovrum, golv till vardagsrum o sovrum. Jaja, hoppas funkar ju :-)

Förresten, här är en bild när Fredrik fiskat, imponerade va?!

Inga kommentarer: