måndag 27 augusti 2012

Linköping dag ett!

Tänkte bara ge en kort resumé av första dagen i Linköping.
Nu har jag alltså påbörjat min vidareutbildning till psykiatrisjuksköterska. Fick verkligen vånda när vi gick igenom de första sakerna, hur f*n ska jag klara det här?? Jobb, studier, barn, hus, hundar och inte minst min TRÄNING!!
Efter lunch började föreläsningars och jag insåg varför jag faktiskt vill läsa vidare, jag tycker ju det här är helt fantastiskt kul! Jag brinner ju faktiskt för mitt jobb och är riktigt intresserad! Är jag bara fokuserad så kommer jag allt klara det här oxå, det gäller bara att få in struktur och inte släppa efter på disciplinen så löser det sig.
Vi slutade dagen lite tidigare än planerat och jag checkade in på hotellet, ett helt ok hotell faktiskt!
Nu har jag ätit och ska nog smita upp på rummet o krypa ner i sängen och kolla på film tills sömnen vill infinna sig... Saknar allt där hemma bara :-/

Inga kommentarer: