söndag 26 augusti 2012

En kort och intensiv dag...

Idag har det varit en kort intensiv dag. Vaknade vid 15-tiden, hade bestämt att vi skulle träna kl 16, träningen gick bra (det blev lite teknikträning bl.a.). Handlade lite efteråt, hem och satte igång maten, sen blev det en rejäl tur i skogen m Annika. Vi hittade massa trattkantareller och svart trumpetsvamp. Hundarna var mycket nöjda efter turen. Väl hemma igen blev det att kasta i sig maten, duscha snabbt och sen iväg till jobbet.
Har väl ngt lite jobbiga dagar just nu, ska ju iväg till Linköping på uppstart på skolan i fyra dagar. Barnen ska ta hand om hundarna under tiden och det känns lite jobbigt att lämna dem ensamma hemma. Eller "lite" jobbigt är en rejäl underdrift kan jag lova. Min ångest över det här är enorm, det enda jag kan tänka på just nu. Allt annat blir liksom meningslöst o jag vänder lätt saker till negativt när jag mår så här. , det är liksom inget som känns bra eller blir bra. Men det går ju över så småningom....
Snart är iaf den här natten över, längtar efter att få komma hem och krypa ner i sängen. Ska sova länge och väl, träna en stund, ut m hundarna, städa och vika lite tvätt och packa. Sen blir det sängen i ngt timmar till innan det bär at till Linköping! Rapport om min skolstart kommer...

Inga kommentarer: