onsdag 29 augusti 2012

Är lite besviken

Jag blir faktiskt ärligt lite besviken på upplägget på utbildningen. Visst, vissa saker kan man inte hjälpa men när man åker 25 mil för att studera så vill man inte ha 2-3 timmars skoldagar. Det känns liksom meningslöst då. Måndagen var ju helt ok, då flöt allt på som det skulle men tisdag (igår) blev hela eftermiddagen inställd, 4 timmar, pga föreläsare fått förhinder. Idag hade vi inget mellan 12-15.15 och sen skulle vi ha 45 min bibliotekskunskap så vi fick påminna oss om hur man söker artiklar inför det arbetet vi ska göra tills nästa tillfälle vi ska till Linköping, dvs om 2 veckor. När vi kommer dit så visar det sig att vi ska ha detta den 11 sept, efter en mkt lång skoldag, 9.30-17 sen bibliotekskunskap 17.15-19.30, 2 hela timmar! Helt vansinnigt! Man blir så trött och besviken när det inte blir bra. Hade helt klart önskat lite bättre samordnat och framförallt att vi får veta vad vi ska ha för lektioner och när!
Jaja, inget jag kan påverka nu iaf.
Igår så var jag lite duktig och hittade en motionsslinga, sprang fem km. Gick inte så bra men nöjd över att jag kom ut åtminstone!!
Idag blir det en promenad ner på stan tänkte jag. Måste få röra på mig lite grann, sen ska jag läsa igenom artiklarna som vi skrev ut så jag iaf är lite förberedd. Skadar ju inte direkt. Längtar verkligen hem nu, är nog en väldigt hemmakär person. Mitt hem är min borg, mina barn, mina hundar...o en till... Är rätt tomt kan jag lova. Längtar bara efter en lång skön kram...

Inga kommentarer: