fredag 31 augusti 2012

Äntligen!!

Kom hem  idag från Linköping, gjorde en fuling och gick inte på den sista föreläsningen. Tidspressen, eller eg stressen pga tidspressen kändes alldeles för stor så jag gjorde valet att jag skippade den. Jag fick en stund hemma, sätta igång en diskmaskin, hänga en tvätt, sätta på en ny tvätt, fixa lite med hundarna och träffa alla mina kära såklart!!
Innan jobbet så blev det ett pass m Träningsverkstan, guuud så jag har saknat Linda och hennes pass! Det går liksom inte beskriva känslan att äntligen få komma igång m riktiga cardio-pass igen! Trodde jag skulle lagt av mig mer än jag gjort, är hur nöjd som helst med passet. Höjde brädan till maxhöjd, ökade vikterna m två kilo förutom på ett set bisceps men vad f*n, gjorde ju så bra ifrån mig på resterande så det känns inte som nåt nederlag.
Jobbet har ju knappast förändrats sig sen helgen förutom att jag nu i natt varit duktig, pluggat i nästan tre timmar. Ska köra en halvtimme till så jag har gått igenom alla uppgifter så jag vet vad jag har framför mig. Från och med nu så ska jag va grymt fokuserad så länge jag bara orkar! Två år, va fan är det? Bara köra på, jag vill verkligen klara det här...
Om mindre än två veckor ska vi till Linköping igen men denna gång är det bara två dagar så det kommer kännas mkt skönare...
Morgondagen blir det bara en kortare sömn sen en tur till staden, ska till Telia och lämna in min nya telefon som inte fungerar, jag ska till Gymgrossisten och köpa lite proteinpulver sen hem, fixa lasagne och köra ett tufft pass på gymmet. Har hur dåligt samvete som helst för att jag bara kört ett enda träningspass den här veckan, kommer bli två till iofs men är i sämsta laget.
Få se om jag lyckas komma iväg på bio i helgen, vi har sagt det i typ 3-4 veckor nu... hahahaha, trägen vinner kanske, vem vet!

Inga kommentarer: