torsdag 18 juli 2013

Rastlös/instängd!

Alltså...jag är inte gjord för att ta det lugnt! Jag får känslan av att vara fången, fastkedjad o att andra bestämmer över mig! 
Då blir jag låg o funderar över meningen m allt o det är inte sååå bra. Jag får inga direkt negativa tankar men blir frustrerad o rastlös så d kryper i mig. Blir besviken när jag inte alls kan prestera vad jag önskar o fixar inte ens att sätta dagliga mål för jag har ingen aning om hur mkt jag eg orkar. 
Helst av allt skulle jag vilja ha någon att åka till stranden med så jag fick lite miljöombyte men alla har så fullt upp med sitt så det är inte riktigt aktuellt. 
Ska iaf försöka rensa lite i morgon, kanske kan jag få ett rum fixat innan kvällen. Önskar jag kunde putsa fönstren men sträcka sig på det viset är absolut inte aktuellt!
Nu ska jag iaf försöka sova snart, är så understimulerad att d är svårt att övertala kroppen att den behöver sömn förutom all vila jag påtvingar den!
Sov gott!
(Är någon sugen på att töla bort en stund, komma förbi på en fika eller liknande så tveka inte. Allt som bryter mot tristessen är sååå välkommet!!)
Rastlös?! Vaddå? Vem? Jag?! Nääää...
 

Inga kommentarer: