tisdag 10 januari 2012

Såå skönt att komma igång igen!

Har haft ett uppehåll sedan tisd innan jul med träningen, eller ja, den med Linda iaf! Och guuud så skönt det var att komma igång med träningen igen! Hade en såå bra träning , jag hade energi opch det var såå jobbigt fast på ett bra sätt. Kunde verkligen inte ha varit bättre.
Jag har haft en så skön dag idag, sov länge eftersom jag skulle jobba nu i natt, tog en riktigt lång promenad med hundarna i skogen så jag fick pulsa lite i snö och hundarna verkligen sprang av sig. Kom hem, fixade tvätt disk mm och fick tom sätta mig i soffan en stund innan det blev dax för att åka på möte i ishallen. Efter mötet så blev det att rusa hem, lite mer tvätt, rasta och mata hundar, fixa iordning träningsväskan, laga mat och svisch iväg på träningen, kan bara inte bli bättre!
Sitter nu på jobbet, allt är lugnt (för tillfället) och bara njuter av att det varit en riktigt bra dag... Till och med jag har rätt till att få ha lite bra dagar emellanåt!
Ha det sott o sov lugnt!

Inga kommentarer: