söndag 15 januari 2012

Att vakna

Insåg idag vad jag saknar någon att vakna bredvid.
Jag vaknade och innan jag slog upp ögonen ville jag sträcka ut handen för att se om det kanske ändå inte låg någon där, att allt annat bara var en dröm. Ville bara få känna naken hud mot min kropp, en hand som drar mig intill. Någon som håller mig nära, kysser mig lite i nacken, finns där bara för mig, som tycker om mig för den jag är, som uppskattar mig, vill vara hos mig...låta mig gråta ut när jag är ledsen men oxå vilja följa med på mina galna upptåg när de kommer, kanske hittar på egna galna upptåg och släpar med mig?!
Sen slår jag upp ögonen, inser att allt bara är en önskedröm, jag ligger ensam i min säng, med min längtan...
Alla måsten gör sig gällande, jag har ju ansvar för mina fina underbara ungar, och mina vovvar... Bara att skaka av sig känslan av ensamhet, för ensam är jag absolut inte!!
Ha en bra kväll, det ska jag ha :-D

Inga kommentarer: