söndag 8 januari 2012

En både bra och mindre bra helg...

Denna helg har jag varit ledig, varit en väldigt snabb tur till Jämtland för att jag skulle leverera min hundbox till Björn Ramström som köpt den. Mitt dumma nöt trodde han var seriös och höll sitt ord men icke då. Vi hade gjort upp att om jag körde upp den så skulle han betala resan. När han skulle hämta den så nekade han till det och sa att vi inte hade gjort upp det. Han tyckte det var helt ok att jag tog en av mina väldigt få lediga helger o kör 120 mil för att leverera den till honom, gratis utan ersättning för bränsle ens! Helt sanslöst! Sen när jag påtalade att så var det inte alls uppgjort så tyckte han att han var generös och gick med på 1000:- för allt. Det är ju så man kan slita sitt hår!
Det bra med resan är att jag träffade först Janne som jag inte sett på typ 6-7 år, minst! Och sen åkte till Malin där vi åt gott o drack lite druva o bubblade halva natten! Har haft det sååå trevligt och har jag tur så kommer hon ner till mig den 9 mars för att hänga med på D.A.D!! Och jag kommer definitivt åka dit snart igen. Verkligen älskar Jämtland!
Idag åkte jag snabbt hem till vardagen och allvaret, i morgon blir det jobb igen!
Ha det bäst!

Inga kommentarer: