fredag 28 september 2012

Rätt sliten!

Har varit en riktigt jobbig tid drygt sista veckan. När man vaknat så finns ingen energi alls över till något annat än att bara hålla sig vaken, knappt det... Hittar ingen riktigt bra ursäkt för att jag är så trött, vissa dygn har jag sovit 10-14 timmar, känns helt sjukt! Är nog läge för lite prover igen för att kolla mina blodvärden.
Konstigt nog har träningarna varit helt ok, dock så la jag in en xtra ledig dag, klarade inte av att träna alls. Var på gränsen att jag tog mig ur soffan alls. Åkte till Peter och fick lite gjort där iaf, kändes sååå mkt bättre när jag väl var där.
Har iaf varit iväg idag (läs: igår) och röntgat mitt finger, nu hoppas jag bara på att set inte är brutet utan det räcker med sjukgymnastik... Kändes sådär att åka till Säffle för röntgen, missa 4 timmars sömn för 10 min på röntgen..
När jag var på väg hem kom Rasmus på att han måste få skjuts in till stan för att köpa ett spel, inser jag lovat ett headset o skal till hans mobil så d var bara att stressa hem o köra honom (ja jag vet...jag är en curling-mamma). Kom hem i senaste laget, stressade iväg för att handla men blev ett litet mellanstopp hos Peter som hade väldigt ont i nacken o ville låna lite diklofenak. Han ville visst att jag skulle tycka synd om honom oxå men den genen tror jag att jag saknar ;-)
Blev en mkt kort visit hos honom, snabbhandla det allra viktigaste sen stressa hem, byta om och äntligen iväg för att träna, veckans roligaste träning!!
Idag ska jag sova läääänge, ikväll ska vi fira mamma o ha lite familjemys! Rasmus ska i vanlig ordning iväg och spela hockey men jag och Fredrik blir det iaf!
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer: