söndag 16 september 2012

Lite off idag

Imorgon är det en ny arbetsvecka, en låååång en :-( Jag är redan så osugen på jobb så det finns inte, måste få tiden att räcka till att städa, plugga och träna...funkar inget bra! Känns ibl som jag bara finns för att curla mina ungar, allt jag gör är för någon annans skull. Idag är jag trött och grinig, borde ha tränat, städat o förberedd så jag endast behövt plugga i morgon. Ist har jag tillbringat tiden i min bil. Skjutsat Rasmus över halva Värmland...
Önskar mig ha allt fixat, mitt hus i ordning, städat, pluggandet klart och livet stabilt. Inser att det aldrig kommer inträffa. Lever m allt halvgjort, blir jag klar med en sak så visar det sig att jag har tre nya saker jag måste ta tag i omgående...bara att vänja sig!
Nä lika bra att sova så jag kommer upp i mrg och får lite gjort för en gångs skull!!

Inga kommentarer: