söndag 9 september 2012

Pusslar och pusslar...

För det mesta så sliter jag rätt hårt med att få mitt liv att gå ihop och oftast när jag har så mycket att allt hänger på att inget går åt skogen så är det precis då allt händer... Man kan bli lite trött på att det inte får kännas som att tillvaron är någorlunda stabil mer än en kort stund och vid det här laget borde jag ha lärt mig att det är precis just då allt händer. Men det är bara att bita ihop och söka efter lösningar, inte gräva ner sig i problemet/problemen. Det finns nog ingenting som suger ur så mycket energi som dessa stunder och är nog de enda stunder jag behöver stöttning för att orka mig iväg och träna, att få återhämta mig.
Den här veckan har varit ren katastrof för mig, jag har bara tränat månd., tisd och lörd hittills, lördagen blev dessutom en väldigt kort träning (30min). Ska försöka mig på ett pass idag men hoppet för det är minimalt. Har haft en tuff vecka och kommande vecka blir nog inte mindre tuff m jobb, resa till Linköping. Helgen är helt obokad, ska bara njuta och ägna mig åt skolarbete samt städning...ja jag hoppas det blir träning oxå.
Men jag hoppas min envishet räcker och allt löser sig i slutändan ändå, det måste göra det...
Nu är det mindre än 3 timmar kvar på arbetspasset, ska bli underbart att komma hem och sova...
Cya!

Inga kommentarer: