fredag 21 september 2012

En rätt ok dag ändå!

Satsade rätt mkt för att verkligen jobba undan en hel del idag. Orkar inte med att ha en massa släpandes när jag har en hel helg full av jobb. Det blev pluggning (nu är över halva jobbet gjort som ska va klart tills på torsd), sprang intervaller, cyklade m hundarna, dammsuga, hänga tvätt, sätta på ny maskin, fixa m disk o plocka undan i köket, laga mat, sova... Ja jag tom försov mig till jobbet!! Blev liiite stressigt kan jag meddela! 20 min för att rasta hundar och göra mig klar för jobb är alldeles för lite!
När saker inte blir som jag tänkt mig så blir liksom hela dagen fel ( eller natten), så nu sitter jag på jobbet men har bara lust att göra nåt helt annat... Skulle bara vilja dra hemifrån och hitta på nåt kul, få unna sig nåt speciellt men det är bara att bita i det sura äpplet och inse att min livsstil inte tillåter det, vare sig ekonomisk (till största delen) eller tidsmässigt.
Nu vill jag bara att den här natten ska gå fort (men måste hinna göra klart lite av mitt skolarbete), så jag får komma hem och sova så jag kan ställa tillrätta mig igen så allt känns lite bättre.
Tänk om allt bara kunde lösa sig, man kom ikapp med allting och man kunde vara realtivt bekymmerslös bara för några dagar... *hm, behöver nog en kram inser jag :-(*

Inga kommentarer: