onsdag 19 september 2012

Blev ett gott pass igår!

Igår var jag inte alls på humör för nåt. Jag behövde städa för städningen har kommit väldigt efter då jag av någon underlig anledning är väldigt lättdistraherad. Skulle ha städat i helgen men tillbringade ju helgen med någon mycket trevligare och roligare än städning. Alltså såg d ärligt talat ut som f*n hemma.
Vaknade relativt pigg ändå på eftermiddagen, satte på maten (revbensspjäll) och satte igång m renbäddning, tvätt, dammsugning mm. Idag ska vi fira Rasmus vilket innebär att brorsan m familj kommer plus mina föräldrar. Det bör va lite rent då iaf, o jag mår bättre m rent omkring mig. Jag avsatte två timmar för städningen för att hinna m ett pass på gymmet innan jobbet. Klarade tiden ganska ok, hann tom äta på den tiden (rekord för att vara mig då det gärna blir att jag hoppar över m maten då jag anser mig inte "hinna").
Väl på gymmet inser jag att jag inte valt den skojigaste tiden då det var massor m folk, killar i åldern 13-20 år...inte de roligaste att träna samtidigt med. Spec inte när man helst inte vill bli störd eller distraherad... Men jag tog mig i kragen och gjorde ett riktigt bra pass! Däremot så måste jag få hjälp m mina chins, jag gör något fel men vet inte vad...hoppas Peter har lust att träna med mig snart så han kan instruera mig lite. Tror jag ska be honom om ett nytt träningsprogram oxå, har rejält tröttnat på det nuvarande kan jag lova!
Idag blir d vila o kalas för Rasmus, i mrg blir det Träningsverkstan igen m Linda, underbart!!
Ska bli skönt att va ledig två nätter nu, hoppas bara Peter har lust att ses lite...

Inga kommentarer: