söndag 2 september 2012

Att träna...

I fredags gjorde jag, ett i mina ögon, ok träningspass. Jag ökade inte vikterna, inte fler reps heller, men gjorde det som jag satt upp som mål ändå. Ett medelmåttigt pass, kände mig inte så nöjd efteråt men inte heller missnöjd. Kort sagt, det var inte upplevelse direkt. Igår hade jag lite känning i benen efter torsdagens träningspass men efter knallat omkring på marten (Oxhälga) halva dagen så kändes även den bättre. Men idag!! Guud vilken träningsvärk jag har i bröst o triceps! Förstår inte hur det kan bli så? Vissa gånger när man ökar vikter o/eller reps så känner man absolut ingenting men idag?! När man gått ifrån träningen lätt missnöjd?
Hade inte någon bra dag igår, sov dåligt natten till igår, var på marten hela dan, kommer hem o hela huset är i oreda (mitt fel, jag har hellre lagt fokus på andra saker), städar ett par timmar, lagar mat, grälar m Rasmus utan att förstå varför han är arg på mig, ont i huvudet, svintrött. Nä gårdagen var inte ngn bra dag. Idag ska jag försöka få lite gjort, hundarna behöver ju ha sitt o jag måste verkligen få röja en hel del hemma. Ska försöka röja ur lite garderober, få bort kläder o skor som inte passar längre. Är i stort behov av det!!
Nä nu måste jag nog rycka upp mig lite o komma igång...

Inga kommentarer: