tisdag 4 september 2012

Härlig dag!!

Vissa dagar känns allt bara såå bra! Idag är en sån dag.
När jag kom hem från jobbet blev d det vanliga m att väcka ungarna som försovit sig i vanlig ordning, rasta hundar, fixa disk o tvätt. Sen äntligen lyckas jag komma i säng i rätt bra tid faktiskt, lyckas somna före kl. 09 för en gångs skull.
Hade kl på 14, hade tid bokat på Aqua för att fixa naglarna, har aldrig gjort detta föruit men har längtat sååå länge efter att få fina naglar. Men innan skulle jag hinna upp o äta något, plocka undan lite, en snabb sväng till Gymgrossisten (upptäckte till min fasa att proteinpulvret nästan var slut). Tja jag kom upp kl 14.30, hann inte äta något, bara rasta hundarna o var i stan till kl 15.15 (skulle vara på Aqua kl 15.45), o rusa in på Gymgrossisten. Peter ville ha nya dragremmar (ops, jag har visst snott hans gamla *sorry*) o jag köpte proteinpulver o en ny shaker. Det är lite konstigt men den är alltid i disken så det är nog bra med två st.
Sen rusa iväg till Aqua, fick de finaste naglar man kan tänka mig (för att vara mig alltså), tog ca en timme o var värt varenda krona kan jag lova!

När detta var klart åkte jag hem, bytte snabbt om, åkte förbi Peter m dragremmarna, hämtade mina och sen blev det gymmet m Annika. Det är ju sååå mysigt/trevligt att träna med henne. Tycker så bra om henne, vi har lite samma livstempo, tycker lika om mycket och kommer väldigt bra överens.
Idag tänkte jag köra ett lugnt pass, har/hade lite känning i ena axeln efter Lindas pass igår. Var lite orolig över att jag är på väg att skada mig men det gick såå bra idag. Gjorde ett kanonpass, bra vikter, tekniken funkade (tror jag iaf) och allt kändes super.
Rasmus lovade laga mat åt mig så jag hann lite mer saker när jag kom hem, väl hemma så fixade jag tvätten, disken, plockade undan, packade väskan till jobbet, duschade, rastade hundarna, handlade lite mat/dryck till jobbet. Allt detta på 50 minuter, är faktiskt lite imponerad av mig själv. Jag lyckades tom komma i tid till jobbet och grejer!!
Nu ska jag jobba och senare i natt blir det lite pluggande, kanske slipper dåligt samvete idag?? Har ju faktiskt gjort alla saker jag satt upp att hinna, rätt bra ändå!
Ha det gott, sov sött!!

Inga kommentarer: