lördag 21 februari 2009

Lite om mina planer inför helgen...

I morgon ska jag iväg till Horssjön och köra hundarna som ska gå med mig på polardistans. Vi får se hur långt och länge det blir, allt beror på hur hundarna mår och jobbar. Men det gäller att få ett hum om hur de jobbar tillsammans och om det överhuvudtaget kommer att fungera. Det är ju inte förrän de blir trötta som det märks...

I morgon kväll ska jag sova på baksidan i tält för att testa hur det känns, det kommer inte i närheten mot att sova ute på fjället men jag får ett hum iaf. Det är ju lite lättare när jag har möjlighet att gå in, det kommer jag ju inte att ha på polardistans.

Sedan på söndag ska jag iväg till Horssjön igen, massa hundkörning ska det vara, tävlingen närmar sig med stormsteg...

God natt!!

Inga kommentarer: