måndag 5 januari 2015

Nytt år 2015- nya rutiner!!

Jag ska nu här främst framöver skriva lite hur jag ska få mitt liv att fungera. Jag tänker vara ärligt och berätta när något inte alls blev som jag tänkt mig och ännu sämre inte blivit av. Jag deltar i Träningsverkstan träningscoachgrupp 3 och det känns riktigt bra!
Idag är första dagen, första dagen utan socker och utan kolhydrater...
Följande veckor blir avgiftning för mig, kommer bli tufft!
Men jag började dagen bra trots godissug. Jag gick upp o kokade fyra ägg som jag åt, två stora koppar the m mjölk. Sen en promenad m hundarna tillsammans m Anso, Anna P och Marie H, fem hundarn totalt för mani har skadat ena trampdynan så han fick vara hemma. 
Ni får Zakk och Smulan vara i hundgården tills Linda H slutar jobbet, jag ska sova och sen till gymmet innan jag ska slänga ihop lite mat att ha med till årets första nattjobb. 
Ha det gott!!

Inga kommentarer: