tisdag 6 januari 2015

Dag ett, nya rutiner!

Bra början, inget socker, inga kolhydrater, bara clean eating! Inget fusk än!
Första dagen är avklarad, grymt socker sug men fixade det ändå! Var lättare än jag trodde att hamna i rutinerna igen, den här ggn var ju uppehållet bara ca tre veckor. 
Innan jobbet blev det dagens styrkepass.
Inget superpass, missade några övningar och maxade inte vikterna men gjorde ett helt ok pass ändå. 
Idag började jobbet igen efter 1,5 v ledighet, kändes som jag varit därifrån minst dubbla tiden...
Men nu kör vi, rutiner och ordning i tillvaron!!
Städningen hemma har förfallit så jag ska dra ett drag m dammsugaren innan jag lägger mig, ger mig lite mer lugn så jag kan sova med gott samvete. 
Jag kommer göra lite uppdateringar allteftersom under mina tolv veckor m Träningsverkstan pt-grupp 3. 
Ha en underbar dag!!

Inga kommentarer: