måndag 12 januari 2015

Första veckan gjord!

Nu har jag fixat första veckan, maten har fungerat super och jag har tränat alla pass som jag skulle. Det enda som inte gått som planerat är promenaderna, jag har inte ens gått hälften mot vad jag borde tyvärr. Men det ska jag verkligen göra bättre den här veckan!
På styrkepassen tog jag det lugnt, körde exentriskt (långsamt och noga med att utföra övningen korrekt) och trodde faktiskt inte jag skulle få träningsvärk eftersom jag inte ladda på supertungt men det kan jag lova att jag fick!
Träningarna m Träningsverkstan har verkligen varit saknade! Men guuuud så dålig kondis jag har! Kan bara bli bättre 😍😂 Har verkligen längtat efter dem och känner skillnad på kroppen direkt. Ska bli skönt när jag får bättre kondition oxå. Längtar redan till torsdag!
Har haft en långvecka på jobbet (5nätter) så energin har inte varit på topp men nu kommer min kortvecka och då hoppas jag på bättring på alla vis👊💪

Inga kommentarer: